poniedziałek, 1 grudnia 2014

Wymiana studencka w Antwerpii


Obecnie, od ponad dwóch miesięcy jestem na wymianie studenckiej w ramach programu erasmus na Królewskiej Akademii Sztuk Pięknych w Antwerpii. Realizuję tutaj program zbliżony do tego który realizuję na wydziale rzeźby w Krakowie. Mam też okazję poznać belgijską kulturę oraz studentów z różnych zakątków Europy i Azji. Poniżej prezentuję fotografie kilku moich prac wykonanych w ramach zajęć (niektóre są jeszcze nieukończone).









W ramach studiów miałem też okazję wykonać projekt podczas pobytu w odlewni brązu w miejscowaości Aalst. Zrobiłem tam stylizowane serce, zsyntezowane do prostych wielkokątów, co nadało mojej rzeźbie krystaliczną strukturę. 
Poniżej zdjęcia serca z brązu oraz widok procesu odlewania na którym widać moich znajomych z uczelni.



4 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja miałam okazję być na wymianie studenckiej we Włoszech. Oczywiście bardzo mi się to podobało i chętnie tam wracam. Pamiętam doskonale, że bardzo przydała mi się karta walutowa https://www.igoriacard.com/anonimowa-karta-dla-studentow/ dzięki której mogłam płacić kiedy tylko chciałam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Również doskonale pamiętam moją wymianę studencką i był to fajny czas. Najbardziej jestem zadowolony z faktu, że mogłem od razu poprzez kantor internetowy Cinkciarz wymieniać sobie w dogodny sposób walutę. Jak dla mnie rozwiązanie jest świetne i korzystam z niego do tej pory.

    OdpowiedzUsuń